Preuzeto sa MCN

Novi električni SUR-RON LBX dvo-kotač je nešto što premošćuje rupu između bicikla i motocikla. 

Više je poput laganog motocikla nego velikog bicikla - bez papučica i svih kontrola snage, dok su ostali dijelovi poput ovjesa (koji je podesiv), kočnica, kotača i guma izrađeni posebno za bicikl ove veličine.

 

 

Rezultat toga je da teži samo 50 kilograma, ali ne osjeća se kao labav bicikl. LBX se isporučuje u dvije verzije: čisto terenski X model (koji se legalno može voziti samo na privatnom zemljištu) i cestovni model L1E.

Kako bi bio cestovno homologiran, L1E ima zrcala, pokazivače, svjetla i registarsku tablicu. Standardno L1E ograničen na 45 km/h, tako da je klasificiran kao moped, no možete ga otvoriti ako imate licencu za to (puna licenca za motocikl A kategorije).

Postoji gumb za prebacivanje iz Sport u Eko način rada, ali na ograničenom modelu, oba isporučuju istu maksimalnu snagu i brzinu od 45 km/h. Snaga dolazi od 8 ks električnog motora (4 ks kontinuirano), koji se napaja baterijom od 1,9 kWh.

Potpuno otvoren, razvija  75 km/h sa dometom od 38 km. Umjerenom vožnjom moguće je napraviti 64 km, a vrlo laganom gradskom vožnjom i do 96 km. Kada je potpuno prazan potrebno mu je 3,5 sati za punjenje.

Na cesti ponaša se kao pravi mali električni skuter. Ubrzanje je solidno do 50 km/h, kada postaje nervozan, najviše zbog malih kotača.

Osobno se osjećam malo ranjivo dok vozim među automobilima pri toj brzini, ali u gradskoj vožnji ne bih imao problema. Umjesto toga, off-road je mjesto gdje ima najviše smisla. Usmjerite ga niz zelenu padinu i LBX je apsolutni prvak.

Bez potrebe da brinete o zaustavljanju ili kontroli kvačila, možete ga samo usmjeriti na prepreke i uvrnuti gas.