info@skuteri.hr    +385 1 4242 662

Izvana ostaje nepogrešivo Vespa, ali novi GTS bi trebao biti stabilniji, udobniji i praktičniji, s beskontaktnim ključem u standardnoj opremi.

Iako izgleda klasično, malo koji skuter je u vožnji toliko zabavan kao Vespa GTS 300 s itekako potentnih 24 KS. S time da se GTS nudi i kao 125-ica, kao i u varijantama Super, SuperSport, i SuperTech, te u 14 kombinacija boja. Najvažnije novosti na dorađenom modelu za 2023. uključuju poboljšane kočnice i novi prednji ovjes, koji bi trebao poboljšati stabilnost pri većim brzinama, a kroz nove postavke amortizacije trebalo bi se dobiti i na udobnosti. Na istom je tragu i novo sjedalo, koje bi trebalo biti komfornije, posebno u dijelu namijenjenom suvozaču.

Vespa GTS je u svojoj klasičnoj ljepoti postala još modernija, pa je tako sad opremljena i beskontaktnim ključem. Osim toga, sve verzije imaju nove instrumente, a kod SuperTecha su oni TFT izvedbe te povezivi s pametnim telefonom, baš kao i kod SuperSporta, dok se kod osnovnog GTS-a i verzije Super to može doplatiti. Puno više detalja o novoj Vespi pročitajte u nadolazećem jesenskom broju Moto Pulsa, u kojem ćemo objaviti test tog noviteta za 2023.

 

Kontaktirajte ovlaštenog trgovca

Za sve informacije vezane za cijenu, dostupnost, servis i ostalo.

APRILIA, PIAGGIO, VESPA

Tel: +385 91 3012 700

10 + 5 =

 



Nastojimo dati što točnije informacije, a ako primjetite pogrešku, molimo Vas da nam to javite na info@skuteri.hr

Motocikli i oprema

article image

MotoTrainer: Revolucija u treningu za motocikliste – Jeste li spremni isprobati?

article image

Usporedba motocikala BMW S 1000 XR, Ducati Multistrada V4 i Yamaha Tracer 9: Snaga, tehnologija i svestranost

article image

BMW S 1000 XR: Savršeni spoj sporta i touring užitka

article image

Yamaha Tracer 9 GT (2024): Vrhunski spoj performansi i udobnosti za svaki put

Izdvojeno

article image

Peugeot Pulsion 125 GT - Techno Urban

article image

Peugeot Django 50 4T - Retro kralj

KT

KT

savjeti i preporuke

KT