info@skuteri.hr    +385 1 4242 662

Preuzeto sa: www.motori.hr 

Dva desetljeća postojanja izuzetno uspješnog i popularnog skutera proslavljena su dolaskom novog modela. Točnije, stigla su odmah dva modela, 300 HPE i 400 HPE, što u baznim, u S izvedbama. Prošlo je već neko vrijeme od prvih najava dolaska novog Beverlyja, no čudna vremena inicijalno u zdravstvu reflektirala su se na sve sfere tako da i ovo kašnjenje možemo demistificirati. Kako bilo, novi modeli su tu i imali smo ih priliku isprobati. Premda rijetko radimo usporedne testove, ovaj puta smo im priključili i aktualnog 350 kako bi razlike i poboljšanja bili transparentnije predstavljeni.

Bogata povijest Beverlyja dvosjekli je mač. Sigurno je primamljivo čuti da se naziv Beverly često upotrebljava kao sinonim za skuter no s druge strane zadatak novih modela je visoko podignutu ljestvicu dostići ali i preskočiti.

Piaggio Beverly

Novi Beverly možemo analizirati kroz nekoliko segmenata, počevši sa dizajnom. Sve je na novom modelu izmijenjeno ali bočna figura još uvijek je zadržala prepoznatljivu liniju iako sada još dinamičniju i naglašeno sportski orijentiranu. Da li je Beverly time izgubio dio postojeće elegancije još je rano za suditi no zasigurno je maksimalno moderniziran. Silueta prednjeg kraja podsjeća na Medley, u rafiniranijoj i prestižnijoj izvedbi, a poveznica s prošlim modelom osim u primjetna je i u slično postavljenim pozicionim LED svjetlima. Stražnji kraj doživio je najveće promjene, konkretno svjetla koja su iz prepoznatljivo tankih i vertikalnih postala masivna i horizontalna. Ali izgledaju odlično, pogotovo uživo.

Za razliku od „trokružnog“ analognog displaya na prethodnom modelu, novi LCD promjera 5,5 inča potpuno je digitalan i osim klasičnih podataka nudi MIA sustav bežičnog povezivanja s pametnim telefonom kako bi za vrijeme vožnje mogli upravljati pozivima, porukama i naravno omiljenom play listom. To je samo dio feature-a koje novi Beverly nudi no nećemo sve otkrivati, neka ostale funkcije ostanu iznenađenje budućim vlasnicima.

Jedan od nama najvažnijih detalja i rekli bi Beverlyjevog uspjeha je neutralni položaj sjedenja. I to je ostalo gotovo nepromjenjeno! Na novom modelu sjedalo je povišeno za nešto manje od centimetra što dodatno smanjuje mogućnost zapinjanja za upravaljač i skvrčenih nogu za više vozače. Sjedalo je i dalje osim elegantnog dizajna vrlo dobro oblikovano te ne zamara niti pri dužim vožnjama. Uz takvu ergonomiju i opušten položaj ruku na upravljaču osjećaj je vrlo sličan onome na 350. Može se to protumačiti na razne načine, mi to ističemo kao pun pogodak jer ono što je kupcima bilo vrlo bitno, a i još uvijek poželjno, ne treba mijenjati. Mjesta ispod sjedala ima dovoljno za dvije jet kacige i čini se prostranijim u odnosu na prošli model ali je zato dojam da je prostor za rukavice ispod upravljača nešto manji. No, u istom se nalazi USB punjač a bitno je da stane telefon. Kotači su i dalje 16″ sprijeda i 14“ straga.

HPE ili High Performance Engine agregat je koji je Piaggio predstavio na novoj Vespi. Izašao je u verziji 300, točnije zapremine 278 ccm, a ugradnjom u tada novu Vespu napravljen je pun pogodak. Živahan, elastičan i odličnih perfomansi nikoga nije ostavio ravnodušnim. Već tada su počele priče oko dolaska novog Beverlyja s dvije izvedbe agregata od kojih će slabija biti upravo ta 300. Kako smo napisali, čekali smo nešto duže ali glasine su se pokazale točnima. Osim agregata, iako su na oko identični, postoje razlike između modela koje ćemo također dotaknuti kroz tekst. Model 300 je kako smo već spomenuli ostao na 278 ccm, uz povećanje snage na 27 KS, dok je zapremina modela 400 skočila na 399 ccm a agregat razvija snagu od 35,4 KS pri 7.500 okretaja, odnosno 37,7 Nm pri 5.500 okretaja. Na papiru to iznosi 5,2 KS i 8,7 Nm više od modela 350 međutim najviše nas je zanimalo što to znači u vožnji. A nešto ipak znači jer 400 odlazi 350. Nije to kao iz praćke ali od semafora do semafora se skupi po 20-30 metara. Maksimakne brzine iznose oko 130 vs 140 kmh. 

Izazovno je u ovakvim slučajevima davati preporuke jer ima publike kojima navedena razlika u konačnoj brzini i/ili u međuubrzanjima ne znači previše dok drugi preferiraju veću snagu. Međutim postoji i druga strana medalje… novi Beverly 300 težak je 185 kilograma. Time je 10 kilograma lakši od modela 400. Možda je to deklarativno suhoparan podatak ali u praksi se pokazao izuzetno bitnim jer bi prema osjećaju u vožnji rekli da je ta razlika višestruko veća. Model 300 je izuzetno lagan i okretan što ga u kombinaciji sa izvrsnim agregatom čini odličnim izborom. Ponovo bi ga usporedili sa Medleyem s jačim agregatom. Nerijetko se i u stranim testovima spominje opcija 300 kao optimalna uzimajući u obzir omjer razlike u cijeni i performansama. Možda to zapravo niti nije daleko od istine ali nije sve u agilnosti. Za razliku od malog i okretnog 300, model 400 je već robusniji i čvršći. Ukoliko na trenutak zanemarimo snagu, Beverly 400 se vozi jako slično kao 350. Čak se usudimo reći da onaj tko je naviknut na 350 neće biti zadovoljan ničim manjim od 400. Koliko je novi Beverly 400 zagazio u GT segment teško je procijeniti ali ima onu potrebnu težinu, krutost i stabilnost.

Ovjes, koji je na 350 mogao biti bolji, sada je zamijenjen novim Showa ovjesom posebno projektiranim za novi Beverly. Sprijeda je klasična vilica promjera 35 mm dok su straga dva amortizera. Upijanje neravnina i čvrstoća u nagibima sada su osjetno bolje a po pitanju ciklistike bitno je napomenuti i tehnički podatak da u odnosu na model 300, jača verzija ima za 10 mm duži međuosovinski razmak dok razlika u dužini cijelog skutera iznosi 30 mm. Kočnice su na novom modelu fizički manje od prethodnih ali na snagu i doziranje nemamo primjedbi. Beverly je opremljen kontrolom proklizavanja kao i  ABS-om.

Cijena Beverlyja 400 HPE iznosi 49.990 kn za standardnu verziju dok je moguće dobiti i S izvedbu uz 500 kn nadoplate. U to ulazi odabir crnog sjedala i naplataka, za razliku od smeđih u standardnoj izvedbi, te crni nosač kofera, ispuh i još poneki detalj. Dakle, samo vizualne izmjene ali je i cijena takva. Zato u standardnoj opremi dolazi vjetrobransko staklo, MIA sustav konekcije, beskontaktni ključ. LED rasvjeta… Uz to je u ponudi i poprilična lista dodatne opreme poput kofera u dvije veličine, Akrapovič ispušnog sustava, bluetooth kacige, štitnika za ruke, grijanih ručki i sjedala, originalnog pokrivača za noge… Model 300 HPE nosi cijenu od 43.990 kn odnosno 44.990 kn za S izvedbu.

Izbor između ova dva modeal je na vama a mi vam možemo predložiti da iskoristite novu Piaggio platformu online rezervacija termina probnih vožnji, odaberete i potvrdite termin te se u dogovoreno vrijeme pojavite u željenom Piaggio centru i sami isprobate oba modela.

 

Kontaktirajte ovlaštenog trgovca

Za sve informacije vezane za cijenu, dostupnost, servis i ostalo.

APRILIA, PIAGGIO, VESPA

Tel: +385 91 3012 700

4 + 7 =



Nastojimo dati što točnije informacije, a ako primjetite pogrešku, molimo Vas da nam to javite na info@skuteri.hr

Motocikli i oprema

article image

Yamaha Tracer 9 GT (2024): Vrhunski spoj performansi i udobnosti za svaki put

article image

Usporedba motocikala BMW S 1000 XR, Ducati Multistrada V4 i Yamaha Tracer 9: Snaga, tehnologija i svestranost

article image

MotoTrainer: Revolucija u treningu za motocikliste – Jeste li spremni isprobati?

article image

Aprilia RS 457: Revolucija u svijetu sportskih motocikala za mlade vozače

Izdvojeno

article image

Piaggio Liberty: Snaga, stil i udobnost u gradskim ulicama

article image

Peugeot Motocycles XP 400 GT - Cestovni vladar

KT

KT

savjeti i preporuke

KT