info@skuteri.hr    +385 1 4242 662

Ispunite anketu i osvojite 4l motornog ulja.

Ducati Multistrada V4

Ducati Multistrada V2 i V4

 

Kada birate motocikl, motor je srce svakog odabira. Ducati nudi dva izvrsna primjera sa svojim modelima Multistrada V2 i Multistrada V4, svaki s različitim motorima – V2 i V4. Ovdje ćemo se usredotočiti na razlike između tih motora i kako te razlike utječu na vožnju.

Specifikacije motora:

  • Multistrada V2:

    • Motor: 937 ccm, dvocilindrični (V2).
    • Snaga: 113 KS pri 9000 okr/min.
    • Okretni moment: 96 Nm pri 7750 okr/min.
    • Težina: Suha masa 217 kg.
    • Vožnja: Pogodnija za one koji vole više angažirane, mehaničke senzacije od motora i preferiraju niži broj cilindara s direktnijim isporukama snage.

  • Multistrada V4:

    • Motor: 1158 ccm, četverocilindrični (V4).
    • Snaga: 170 KS pri 10.750 okr/min.
    • Okretni moment: 124 Nm pri 9000 okr/min.
    • Težina: Suha masa 229 kg.
    • Vožnja: Idealna za vozače koji traže više snage, brže ubrzanje i fluidniju isporuku snage u širokom rasponu okretaja.

V2 vs V4: Način vožnje i performanse

  • Isporuka snage:

    • V2: Dvocilindrični motor ima karakterističnu isporuku snage – brže dolazi do maksimalnog okretnog momenta na nižim okretajima, što ga čini idealnim za uličnu vožnju i zavojite ceste. V2 motori pružaju više mehaničkog osjećaja i zahtijevaju angažiraniju vožnju, s češćim promjenama brzina.
    • V4: Četverocilindrični motor nudi glatkiju, linearnu isporuku snage, što olakšava brzu vožnju i duge dionice na autocestama. V4 se osjeća prirodnije na višim brzinama i pruža snažnije ubrzanje pri većim okretajima.
  • Raspodjela težine i upravljivost:

    • V2: Lakši V2 motor čini Multistradu V2 upravljivijom u gradskim uvjetima i na zavojitim cestama. Manja težina omogućava brže promjene smjera, a motocikl se osjeća agilnije, osobito pri nižim brzinama.
    • V4: S nešto većom težinom i više snage, V4 je stabilniji pri većim brzinama, posebno na dugim ravnim cestama. Iako teži, sofisticirana elektronika i odlična raspodjela težine omogućuju vozaču da se lako nosi s njom čak i na zavojitim cestama.
  • Domet i udobnost:

    • V2: Manji V2 motor omogućava veću štedljivost goriva, što ga čini pogodnim za duže vožnje s manjim brojem zaustavljanja. Također, manje vibracija pri nižim brzinama donosi ugodniju vožnju u gradu.
    • V4: V4 motor pruža veći domet i bolje performanse pri dugim putovanjima, posebno pri visokim brzinama. Savršen je za duge ture gdje se cijeni snaga, udobnost i stabilnost.

Prednosti i nedostaci:

  • Multistrada V2:

    • Prednosti:
      • Lakši motor, bolja agilnost.
      • Niži troškovi održavanja zbog jednostavnijeg mehaničkog sklopa.
      • Bolja štedljivost goriva.
      • Ugodan za gradske vožnje i kraće relacije.
    • Nedostaci:
      • Manje snage u usporedbi s V4.
      • Motor može zahtijevati više promjena brzina u vožnji na autocesti.

  • Multistrada V4:

    • Prednosti:
      • Impresivna snaga i ubrzanje.
      • Savršena za duga putovanja i visoke brzine.
      • Veća stabilnost i udobnost na dužim relacijama.
    • Nedostaci:
      • Veća potrošnja goriva.
      • Veća težina, što može otežati manevriranje u gradskim uvjetima.

Zaključak

Odabir između Ducati Multistrade V2 i V4 ovisi o vašim preferencijama. Ako preferirate laganiju, agilniju vožnju s više angažmana i mehaničkog osjećaja, Multistrada V2 je idealan izbor. S druge strane, ako tražite snagu, fluidnost i stabilnost na dugim relacijama, Multistrada V4 će vas impresionirati svojim performansama i naprednim tehnologijama.



Nastojimo dati što točnije informacije, a ako primjetite pogrešku, molimo Vas da nam to javite na info@skuteri.hr

Motocikli i oprema

article image

Suzuki V-Strom 800 - Avanturistički motocikl za svaku cestu

article image

Moto Tim Maribor - Impresivan izbor motocikala i skutera

article image

MotoTrainer: Revolucija u treningu za motocikliste – Jeste li spremni isprobati?

article image

Moto Guzzi Stelvio vs. Suzuki V-STROM 1050DE vs. QJMotor SRT 800SX

Izdvojeno

article image

Peugeot Streetzone 50 NAKED - Ulični ratnik

article image

Peugeot Django 50 4T - Retro kralj

KT

KT

savjeti i preporuke

KT

skuteri portal

peugeot

italjet