Vespa slavi radost života u gradu koji ju je prvi učinio ikonom odijevajući Rinascente Rome via del Tritone u svoj inovativan, bezvremenski stil. Potpuno preuzimanje od strane međunarodne ikone talijanskog stila prvi put dovodi empty space projekt, Vespin lifestyle svijet na ulice glavnog grada.
Od 15. listopada do 4. studenog, pročelje Rinascente u ulici via del Tritone, izlozi, unutarnji atrij, pokretne stepenice i ulazi ugostit će Vespa svijet s legendarnim modelima na dva kotača marke uz lifestyle odjeću iz kolekcija koje obilježavaju svoj debi u svijetu mode.
Sedam izloga, kreiranih u suradnji s londonskom kreativnom agencijom Alaska Alaska, utjelovljuju revolucionarni duh marke koja se u 80 godina povijesti uspjela obnoviti i revolucionirati način kretanja i razmišljanja iz generacije u generaciju. Sedam instalacija istražuje bezvremensku viziju i vrijednosti marke, svjedočeći o činjenici da marka Vespa više pripada lifesyle svijetu nego svijetu mobilnosti.
U prostorima na drugom katu Rinascente Rome via del Tritone, posvećenima unisex modnim kolekcijama, Vespa je postavila prvi pop-up posvećen svojoj zimskoj capsule kolekciji, koja je ovdje imala svjetsku premijeru i koja će od 24. listopada također biti dostupna online na vespa.com.
Zimska capsule kolekcija drugo je poglavlje pothvata marke u svijetu mode, u kontinuitetu s Vespinim putem istraživanja novih ideja, kroz različite iteracije, a sve pod zastavom inovacije.
Vespina zimska capsule kolekcija odaje počast temi putovanja i promjena, utjelovljujući elegantan i neumoljiv duh slobode marke. Kolekcija crpi inspiraciju iz igre tonova prelijevajućih boja u rasponu od glečerske preko biserno sive do optički bijele, oponašajući svoju inspiraciju: snježni zimski krajolik.
Na katu ispod prizemlja, Rinascente Rome via del Tritone ugostio je izložbu koja slavi odnos povijesti Vespe s međunarodnom kinematografijom, a iznad svega, s glumcima koji su obilježili kolektivnu maštu vozeći se cestama diljem svijeta u sjedalu ovog neprikosnovenog simbola Made in Italy. Vizualno putovanje u organizaciji Zaklade Piaggio u suradnji s PromoCinema, koje će popratiti devetnaesto izdanje Festa del Cinema di Roma kroz plakate nezaboravnih filmova od 1946. do danas.
Vespa
Bila je 1946. godina kada se Vespa pojavila na cestama Europe razorene nedavnim ratom, ali i bogate vrenjem preporoda i kreativnosti. Nakon sedamdeset i sedam godina povijesti i preko devetnaest milijuna primjeraka na cestama svih kontinenata, Vespa je globalna referenca stila, elegancije i tehnologije. Marka poznata i omiljena u cijelom svijetu s gotovo dva milijuna proizvedenih vozila u posljednjem desetljeću proživljava jedno od najsretnijih razdoblja u svojoj povijest.
Piaggio Grupa uvrštena je na talijansku burzu od 2006. (PIA.MI) i ima tri glavne poslovne linije: vozila na 2 i 3 kotača (skuteri i motocikli), laka gospodarska vozila i odjel robotike (Piaggio Fast Forward) razvijen u Bostonu. Portfelj Grupe uključuje neke od najpoznatijih marki u industriji lake mobilnosti, kao što su Piaggio, Vespa, Moto Guzzi, Aprilia, Ape i Piaggio gospodarska vozila. Grupa Piaggio zapošljava više od 6600 ljudi, distribuira svoje proizvode u više od 100 zemalja i ima osam tvornica smještenih u Italiji, Indiji, Kini, Vijetnamu, Indoneziji i Americi. Osim toga, Grupa ima četiri centra za istraživanje i razvoj s približno 1000 zaposlenika.