info@skuteri.hr    +385 1 4242 662

BSA Goldstar

BSA Gold Star

 

UKRATKO O BSA
BSA (Birmingham Small Arms) je legendarni britanski proizvođač motocikala, osnovan krajem 19. stoljeća. Njihovi motocikli su poznati po pouzdanosti i jednostavnom, ali učinkovitom dizajnu. U zlatnim godinama, BSA je bio najveći svjetski proizvođač motocikala. Najpoznatiji modeli uključuju BSA Gold StarBSA Bantam i BSA Rocket 3.

BSA motocikli su popularni među ljubiteljima klasike zbog svog retro dizajna, robusnosti i autentičnog zvuka. BSA se također bavio razvojem vojnih motocikala i igrao važnu ulogu u oba svjetska rata.


BSA Gold Star je motor koji vas na prvi pogled vraća u zlatno doba motociklizma, ali s modernim karakteristikama i performansama koje čine svaku vožnju posebnim doživljajem. Vozeći ga kroz zavojite ceste Samoborskog gorja i okolice, uvjerio sam se u njegovu sposobnost da savršeno spoji stil i funkcionalnost.

Retro izgled s modernim dodirom

BSA Gold Star već na prvi pogled osvaja svojim retro dizajnom. Elegantne linije, kromirani detalji i klasična silueta neodoljivo podsjećaju na stare legende motociklizma. No, nemojte se zavarati – ispod te vanjštine krije se motor s performansama u skladu s modernim očekivanjima.

Udobnost i vozačka pozicija

Sjedalo na BSA Gold Staru je jedno od najudobnijih na kojem sam sjedio, osjećaj je poput fotelje, što je posebno bitno na duljim vožnjama kroz zavojite ceste Samoborskog gorja. Položaj ruku je prirodan i omogućava ugodno upravljanje bez umora, čak i nakon sati vožnje. Na cesti se motor ponaša sigurno i pouzdano, savladavajući zavoje s lakoćom, dok je upravljanje iznimno precizno.

Stelvio i Gavia – zahtjevni prijevoji, ali s osmijehom

Iako BSA Gold Star nisam vozio kroz prijevoje Passo Stelvio i Passo Gavia, poznata su mi iskustva s ovim izazovnim cestama. Ove rute su pravi test za svakog motociklistu, s oštrim zavojima, strmim usponima i uskim cestama. Međutim, uvjeren sam da bi i početnici s osmijehom na licu savladali te prijevoje na ovom motoru. Stabilnost, upravljivost i osjećaj sigurnosti koje Gold Star pruža čine ga odličnim izborom za takve avanture.

Zvuk i performanse

Jedan od aspekata koji me oduševio je dubok i bogat zvuk motora, koji neodoljivo podsjeća na Ducati. Vozeći kroz zavojite planinske ceste u 2. i 3. brzini, BSA Gold Star pokazuje da ima dovoljno momenta za savladavanje strmih uspona, a njegov stabilan hod kroz zavoje ulijeva povjerenje. Iako osjetite blago "miješanje" u zavojima, to doprinosi ukupnom dojmu stabilnosti i kontrole, čineći vožnju zabavnom i sigurnom.

Stabilnost u zavoju – Samoborsko gorje kao idealna staza

Ceste Samoborskog gorja nude odličan teren za testiranje upravljivosti motocikla, a BSA Gold Star tu se pokazao u punom sjaju. Kroz svaki zavoj motor je reagirao brzo i precizno, a čak bi i manje iskusni vozači uživali u ovakvoj vožnji nakon kratkog prilagođavanja. Ovaj motor čini zavojite planinske ceste ne samo lako savladivima, već i pravim užitkom.

Kočnice i mjenjač – bez nepredvidljivih situacija

Kočnice na BSA Gold Staru su pouzdane i moćne, dajući vam potpunu kontrolu u svakom trenutku. Mjenjač je precizan, s glatkim prijelazima između brzina, što dodatno doprinosi osjećaju sigurnosti i pouzdanosti na cesti.

Zaključak – klasika spremna za svaku avanturu

BSA Gold Star nije samo stroj koji se vozi zbog izgleda – on je ozbiljan motor s performansama koje vas neće razočarati, bilo da istražujete zavojite ceste Samoborskog gorja ili prelazite izazovne prijevoje poput Stelvia i Gavije. Retro šarm, udobnost i moderna tehnologija čine ga savršenim odabirom za vozače koji žele spoj prošlosti i sadašnjosti u svakodnevnim vožnjama ili uzbudljivim planinskim avanturama.

Na kraju ovog testa, vrijedi istaknuti nekoliko tehničkih detalja o BSA Gold Staru:

  • Motor: 652cc, tekućinom hlađeni, DOHC, 4-ventilski motor s dvostrukim svjećicama, koji razvija 45 KS pri 6500 okr/min i 55 Nm pri 4000 okr/min.
  • Mjenjač: 5-brzinski.
  • Težina: 201 kg.
  • Kočnice: Prednji 320mm disk i stražnji 255mm disk, oboje s ABS-om.
  • Ovjes: Teleskopske vilice sprijeda i twin shock amortizeri straga.
  • Spremnik goriva: 12 litara, s potrošnjom 4,001L/100 km.

Kontaktirajte ovlaštenog trgovca

Za sve informacije vezane za cijenu, dostupnost, servis i ostalo.

BSA MOTORCYCLE

Tel: +385 1 6588 788

9 + 2 =

 



Nastojimo dati što točnije informacije, a ako primjetite pogrešku, molimo Vas da nam to javite na info@skuteri.hr

Motocikli i oprema

article image

Aprilia RS 457: Revolucija u svijetu sportskih motocikala za mlade vozače

article image

Yamaha Tracer 9 GT (2024): Vrhunski spoj performansi i udobnosti za svaki put

article image

MotoTrainer: Revolucija u treningu za motocikliste – Jeste li spremni isprobati?

article image

BMW S 1000 XR: Savršeni spoj sporta i touring užitka

Izdvojeno

article image

Peugeot Django 50 4T - Retro kralj

article image

Piaggio Liberty: Snaga, stil i udobnost u gradskim ulicama

KT

KT

savjeti i preporuke

KT