Izvor: MOTO PULS

Na prvu izgleda praktično isto, ali Burgman 400 je moderniziran i usklađen s novim normama.

Kad je dizajn u pitanju, razlika je u tome što obnovljeni Burgman 400 ima LED prednja i stražnja svjetla, koja izgledaju isto, ali ipak atraktivnije. Osim toga, sad je opremljen i kontrolom proklizavanja, koja se može i isključiti, a tu je i Suzuki Easy Start System, s kojim tipku elektrostartera trebate samo kratko dodirnuti, ne i držati. Serijska oprema uključuje i putno računalo, podesivi oslonac za leđa vozača, 12V utičnicu u desnom pretincu za rukavice i parkirnu kočnicu.

Ono što je najvažnije, kad negdje tijekom ljeta stigne na tržište, novi Burgman 400 će zadovoljavati Euro5 norme i u to je ime jednocilindraš dobio dvije svjećice u novoj glavi, a promijenjeni su i klip, brizgaljke i katalizator. Deklarira se 30 KS pri 6.300 o/min, što znači da je izgubljena 1 KS u odnosu na prethodnika, dok je težina porasla s 215 na 218 kg.