Preuzeto sa Benetts

Skuteri možda još uvijek nisu za svakoga, ali uz sve širi izbor, povećavajući sofisticiranost i performanse, poboljšavajući udobnost, pa čak i luksuz, taj će dan možda i jednom doći. 

"Midi" skuteri, dakle, obično su skuteri između 250 i 500 ccm, iako sposobni za krstarenje na autocesti, nisu preveliki da bi bili zastrašujući ili nespretni, ali su još uvijek dovoljno prostorni za dvije osobe s obiljem udobnosti, u stvari najbolje od oba svijeta. Nije ni čudo što postaju toliko popularni.

No, istovremeno, posebno za 2019., nema mnogo raznovrsnijih primjera od ikada do sada, u rasponu od retro stilskih urbanih do hi-tech, naslonjenih na tri kotača; i od premium marki kao što je BMW do novih marki iz jugoistočne Azije, poput Kymca. Da bismo vam pomogli u odabiru - evo našeg izbora 10 najboljih za 2019. godinu.

Piaggiobeverly blu matt

1. Piaggio Beverley 300 ABS

Napravljen 2001. godine i obnovljen 2017. godine, Beverley (na trenutak zanemarite naziv) je talijanski skuter srednjih dimenzije, većih kotača. Usmjeren više prema ženskim vozačicama (odatle i naziv), adekvatnih performansi zahvaljujući 278 ccm jednocilindričnom motoru koji proizvodi 21 KS, nudi sigurno i stabilno upravljanje zahvaljujući većim kotačima, a opet je dobro opremljen, udoban i sa uobičajenim elegantnim detaljima koje očekujemo  od Piaggia. Povrh svega, lako ga je voziti i ima prostora za uobičajene dvije (male) kacige ispod sjedala, ai ima USB priključak.

U 2017. godini dobio je ažurirana LED svjetla i novu LCD ploču dok se te godine pridružila i dodatna varijanta, Sport Touring 350 ABS inačica, koja se može pohvaliti većim, 330ccm motorom, modernim crnim felgama.

KawasakiJ300

2. Kawasaki J300

U redu, svi do sada znamo da su Kawasakijevi skuteri (do nedavno su nudili i verziju od 125 modela) u osnovi redizajnirani / prepravljeni Kymco, a model 300 bio je 'zelena' inačica Downtown-a tajvanskog proizvođača, ali to samo po sebi nije razlog odbaciti ga. Predstavljen 2014. godine, J300 je zapravo pristojan i cjelovit „midi“ skuter. 27ks je savršeno adekvatno i krstarit će brzinom od 128kmh. Šasija je dobra kombinacija udobnosti i okretnog rukovanja, a tu su i pretinci za rukavice koji se mogu zaključati, prostor za odlaganje ispod sjedala za jednu pristojnu kacigu i 12V utičnica. Sa donje strane, da, to je adekvatno, ali to ni na koji način ne ostavlja poseban dojam. Po prilično primamljivoj cijeni, s dobrim izgledom, adekvatnom sposobnošću i cijenom nekima primamljivijom od, recimo, Kymca ili Piaggia, možda je to dovoljno ...

Vespa GTS300HPE 5

3. Vespa GTS 300 HPE

Ako pitate većinu laika da "pomisle na skuter", skuter koji će osmisliti je klasična, talijanska Vespa, a ova je popularna, stilski, najprodavanija ponovno poboljšana za 2019. godinu.

Izvorno predstavljena 1946. godine, ažurirana uzastopno od tada, 'modna' stilska ikona 1960-ih i danas, s retro stilom prvi put predstavljena 2004. kao GT, ali s elegantnom, raskošnom kvalitetom, koja je izuzetno privlačna urbanim 'fashionistima ', to je stroj za usporedbu. Sada dostupna u modelima od 125 i 300 kubika, simpatična GTS je za 2019. godinu dodatno nadograđena elegantnim stilom, poboljšanim položajem u vožnji, novim instrumentima TFT ekrana u boji i, što je najvažnije, poboljšanim HPE-om (motorom visokih performansi) s impresivnim povećanjem snage i okretnog momenta što ju čini najmoćnijom Vespom ikad. Dostupna je u različitim stilovima i izvedbama, mala je i lagana da se može voziti u gradu, ugodna je i praktična. Neznatna strana, skupa je, prostor za pohranu je manji od nekih drugih, manji kotači i proporcije čine je manje sposobnom za duže vožnje (iako je odlična u gradu), a njenih 24ks još uvijek nije puno za uzbuđenje, ali ako se sve svodi na stil, nema bolje.

peugeot

4. Peugeot Satellis 2 400

Francuski specijalac za skutere Peugeot (iako je sada 51% u vlasništvu indijskog proizvođača Mahindre) već dugo ima dobru reputaciju za dvokotače, datirajući od svog prvog motocikla 1901. godine, dok su u 1970-ima i 80-ima njegovi mopedi bili vrlo popularni. Maxi-skuter Satelis prvi je put predstavljen 2006. godine kao 125., nakon što je 2015. godine objavljen kao Satelis 2 400. Danas je to njegov najveći skuter s dva kotača (oni također proizvode Metropolis od 500ccm, trotočkaša) i ostao je jedan od najvažnijih svestranih i pristupačnih. Njegov jednocilindrični motor od 36 KS opskrbljiv je dovoljnim okretnim momentom, a ujedno je i udoban. 

Honda Forza 300

5. Honda NSS300 Forza

Forza 300 je poprilično mjerilo za „midi-skuter“ i već četiri godine je najprodavaniji u Europi - i to s dobrim razlogom. Što je još bolje, 2018. je dobila značajnu prenamjenu. Potpuno novi, cjevasti čelični okvir znači da je sada malo lakši, kraći i s više „naprijed“ položaju za vožnju, Forza je sportskiji nego ikad, ali i brži i lakši za upravljanje. , Poznati, SOHC, 279ccm motor proizvodi zdravih 25ks, ali sada ima 'HSTC' (Honda Selectable Torque Control) neku vrstu kontrole vuče, plus sada su poboljšani styling, potpuno LED osvjetljenje tijekom vožnje, koristan, električno podesiv zaslon i moderan novi digitalni / analogni prikaz instrumenata. Za vožnju, kao i prije, odličan je spoj sportske i praktične prirode, ima sve potrebne funkcije i prostor, kvaliteta je standardno Honda - sjajna - i lako je voziti - nije čudo što je toliko popularan.

Kymco Xciting 400 s

6. Kymco XCiting S400i

Rastuća tajvanska marka Kymco rezultirala je dostojnom reputacijom proizvođača skutera i malih vozila, a njegov napredni stroj za mlade XCiting za 2019. godinu jedan je od najboljih. Poboljšana verzija stare XCiting 400 za turing / putovanja na posao, sada dolazi s oštrijim izgledom, LED svjetlima i pametnim Bluetooth povezivanjem telefona, koji Satnav funkcije prikazuje izravno na nadzornoj ploči. Povrh toga je podesivi ekran, parking kočnica, luksuzno sjedalo, uključujući naslon za vozača, podesivi ovjes i puno prtljažnog prostora, uključujući dva pretinca za rukavice i veliki prostor za stvari. Veći je i „maxi“ od većine strojeva ovdje, njegov jednocilindrični motor od 400 ccm proizvodi pristojnih 35ks, udobnost je odlična, pristojno rukovanje, kvaliteta i dobra oprema. Možda se čini skupo za „midi“ skuter, ali u usporedbi s većim „maxi“ skuterma većina njegovih specifikacija i sposobnosti najbliža je nečemu povoljnom.

suzuki an400al9 ykv diagonal

7. Suzuki Burgman 400

Suzuki-jev vrhunski model Burgman 650 mnogi već dugo smatraju vrhunskim maxi skuterom zbog značajne veličine, gotovo nenadmašnog luksuza i udobnosti te velikim performansama za vožnju autocestom od 54ks. Sada dolazi verzija „midi“, 30ks. Doduše, nešto manje plišanog, značajnog i luksuznijeg od 650, Suzuki-jev 400 je još uvijek klasična opcija za duže vožnje, vjerojatno praktičnija (jer je ujedno i upravljivija) i respektabilne performanse zahvaljujući i svom DOHC motoru s četiri ventila. Ima puno prostora za pohranu ispod sjedala, 12 V utičnicu za punjenje vašeg telefona ispod sjedala.

2019 yam xmax400asp eu mdnm8 stu 001 03 64091

8. Yamaha XMAX 400 Iron Max

Yamaha je vrlo izumila sportski maxi skuter sa svojim prvim TMAX 500 2001. godine. Njegova manja verija, XMAX, narasla je i postala standard. Dostupna kao 250 iz 2009. godine, verzija od 400 kubika uvedena je 2015. godine prije značajnog ažuriranja u 2017.

XMAX-ov dohc, 395ccm, jednocilindrični motor proizvodi 33ks, koji, iako nije baš 45ks dvocilindrični TMAX, još uvijek pristojan, ima dvostruke prednje diskove, dobru upravljivost, puno praktičnosti, a ova nova 'Iron Max' verzija znači da dolazi ekskluzivna shema boja "Sword Grey" s luksuznim dvostrukim sjedištem, kožnim jastučićima za unutrašnjost i aluminijskim nogarima.

Piaggiomp3 300 hpe

9. Piaggio MP3 300 HPE Sport

Piaggio-ov radikalni, ako ne i revolucionarni skuter s tri kotača postavio je standard u ovoj klasi još od kada je prvi put predstavljen 2007. godine, zahvaljujući impresivnoj prodaji, stalnim ažuriranjima i širokom asortimanu modela u rasponu od 125 do 500cc, MP3 su od tada zadržali svoje vodstvo u kategoriji. (Za one koji to ne znaju, prednji kotači nude nevjerojatnu dodatnu sigurnost i prianjanje, što je posebno dobrodošlo u skliskim gradskim ulicama ili s lošom površinom.

Velika vijest za 2019. godinu je da je verzija srednje klase 300ccm, poput Vespa GTS300, sada dobila nove, više performanse, 'HPE' motor od 26ks, dok druga ažuriranja ove godine uključuju: nova LED svjetla, revidirani stil, novi TFT instrument prikaz (opet poput Vespe) i poboljšanu ergonomiju. Nije jeftino, ali za provjerenu sigurnost na tri kotača, nema ništa bolje…

bmw c 400 gt alpinwe

10. BMW C400GT

Također nov za 2019., GT je predstavljen u studenom prošle godine, a zasnovan je na BMW-ovom ranijem C 400 X, ali zamišljen je više kao touring, stroj za duge staze u usporedbi s minimalnim urbanim šik X-om. Kao takav koristi isti 350ccm, jednocilindrični motor, ima potpuno novu karoseriju dizajniranu za dodatnu udobnost, zaštitu od vremenskih neprilika i kapacitet prtljažnog prostora. Kao takav, iako je prostor za pohranu X bio malo ograničen, GT dobiva dvije kutije za rukavice i prostor ispod sjedala koje može primiti dvije kacige, a ujedno i "trendovske" LED farove s ​​dnevnim načinom vožnje , ABS i paljenje bez ključa. A ako sve to nije dovoljno, u doplati, SE verzija također ima grijano sjedalo, grijane ručke i potpunu multimedijsku povezanost sa svojim TFT zaslonom. Nije najjeftiniji, naravno, ali novi BMW je učinkovit i elegantan.