Po uzoru na originalni Sei Giorni model iz 50-ih, koji spada u red najrjeđih, najljepših i najskupljih klasika Vespe, Piaggio je pripremio prekrasan remake. Novi Sei Giorni se bazira na tehničkoj osnovi Vespe GTS 300, što je svakako dobra preporuka, a u duhu davno prohujalih (ali nikad zaboravljenih) vraća u igru prednje svjetlo smješteno na blatobranu.

Osim toga, Vespa Sei Giorni je posebna i po „café racer“ sjedalu (na kojem ima mjesta i za suvozača), jednostavnom cjevastom upravljaču i analognim instrumentima s bijelom podlogom ispred kojih se nalazi mali vjetrobran. Na kraju, tu je i startni broj, koji svojom grafikom odgovara onima na tvorničkim skuterima Vespe koji su 1951. uspješno nastupili na Six Days natjecanju.

Nešto više o povijesti i tehničkim detaljima Vespe Sei Giorni pročitajte u novom Moto Pulsu, a u međuvremenu uživajte u spoju klasičnog i modernog u donjoj galeriji gdje se, kao bonus, nalazi i fotografija originalnog Sei Giorni modela iz 1952.