Preuzeto sa Rideapart.com

Naslonjen na više kotača u nešto većem gradskom skuteru. 

Između ostalih noviteta na Sajmu automobila u Tokiju 2019. godine, Yamaha je stupila na pozornicu kako bi predstavila svoj novi skuter Urban Mobility s tri kotača Tricity 300. Ako se sjećate, tvrtka je patente za ovaj dizajn prijavila EUIPO-u još u travnju 2019. Sada, kad se radi o pravom proizvodnom vozilu za koje se pretpostavlja da su polazili prema izložbenom modelu, imamo nekoliko pitanja.

Pokreće ga Yamahin BLUE CORE 300ccm četverotaktni motor hlađen s tekućinom, a koristi istu tehnologiju naginjanja s više kotača koju smo vidjeli u Yamahi Niken-u. Pored toga što je veći i snažniji od postojećih Tricity 125 i 150, jedno od najvećih prodajnih aduta Yamahe 300 je to što vozači automobila i dalje mogu upravljati redovnom automobilskom dozvolom u mnogim zemljama (ne vrijedi za Hrvatsku). Dakle, ponovo se pokreće linija između onoga što čini motocikl i onoga što čini automobil.

Ipak, ovo je pitanje koje imam. U gore navedenom promotivnom videu, kao i u ovoj fotogaleriji, Tricity 300 izgleda apsolutno duhovito. Za razliku od Nikena, izgleda kao da stoji uspravno pod vlastitom snagom, bez potrebe da vozač to uravnoteži. U tom pogledu više je poput onoga što tradicionalno smatramo trikom. Dakle, to možda i nije važno svu većinu vremena. Ipak, Yamahin vlastiti promotivni materijal tvrdi da je "najlakša u klasi." Prvo, što je još u toj klasi? Piaggio MP3? Nekako se to ne čini sasvim u redu, pa bih bio znatiželjan vidjeti što drugi trokotači smatraju ovom jednadžbom.

Drugo, kad mladić u promotivnim snimkama vozi sam, izgleda kao da malo dijete vozi igračku tenka u bitku. Dodavanje suputnika ne čini da izgleda manje. Ako su to ljudi prosječne veličine, koliko je težak ovaj motocikl... Urban Mobility Scooter? 

yamaha tricity 300 slogan

Također, nisam grafički dizajner, ali je taj tekstualni izgled ... upitan. Što mislite? U svakom slučaju, potražite više o Tricity 300 jer je on na putu u Europu na EICMA 2019.